Shop Mobile More Submit  Join Login
Asari animooted by demidevil13 Asari animooted by demidevil13
So I discovered the magic of moving pictures XDD This is my first attempt to create a live wallpaper for my phone. As it's quite shitty the picture is a lowres. So it should smile, blink and look at the right. I didn't yet uploaded any animations so I don't know how it would work.
aaand dont forget to check

Mass Effect 3 girls [link] (male shep [link] )
Tali [link]
moar Tali [link]
Kai Leng here [link]
Garrus there [link] (deal with it version [link] )
Partial Shepard [link]
Ashley Williams [link]

old ME2 art [link]
Illusive man [link]
Old Garrus [link]
EDI [link]
Add a Comment:
 
:icondezgardous:
Dezgardous Featured By Owner Oct 2, 2012  Professional Digital Artist
that creepy moment when you look at the asari, you think "wow that looks damn good" ...and then she moves her eyes o_____O
Reply
:icondedhaven:
DedHaven Featured By Owner Mar 23, 2014  Hobbyist Interface Designer
hahaha I know right, kinda scared me when I noticed
Reply
:icondemidevil13:
demidevil13 Featured By Owner Oct 2, 2012
What? You have been playing ME too much XDD
Reply
:icondezgardous:
Dezgardous Featured By Owner Oct 2, 2012  Professional Digital Artist
hahahahahahaha, actually...you have no idea how much xD it's like the Overly Attached Game :lmao:
Reply
:icondemidevil13:
demidevil13 Featured By Owner Oct 3, 2012
High five! I wait for christmas holydays so I can play ME again XDD
Reply
:icondezgardous:
Dezgardous Featured By Owner Oct 3, 2012  Professional Digital Artist
hahaha, wait? fro christmas?? why wait when you can play it right now!!! :XD: (actually I had to begun a new ME1 save, I kinda don't wanna cure the krogan in a playthrough and for that I need wrex dead :lmao: )
Reply
:icondemidevil13:
demidevil13 Featured By Owner Oct 3, 2012
I dont't have much time now cause I need to fill my commercial accounts with commercial stuff. But when everybody will be drinking alcohol and partying hard I'll be shooting all the geth and embracing ethernity XDD
Reply
:icondezgardous:
Dezgardous Featured By Owner Oct 3, 2012  Professional Digital Artist
hahahahaha, yeah, kinda know what you mean :XD:, :lmao: @ embracing eternity hahahaha
Reply
:iconxa5x:
xA5x Featured By Owner Sep 30, 2012
so kool"
Reply
:icondemidevil13:
demidevil13 Featured By Owner Oct 1, 2012
Thanks!
Reply
:iconrobbyberto:
RobbyBerto Featured By Owner Sep 29, 2012
<_< :-') v_v ;)
Reply
:icondemidevil13:
demidevil13 Featured By Owner Oct 1, 2012
I wish I could make it as simple as you XDD
Reply
:iconrobbyberto:
RobbyBerto Featured By Owner Oct 2, 2012
Well my cell is really old so i can only imagine but nice of you to convert it into a gif ;)
Reply
:icondemidevil13:
demidevil13 Featured By Owner Oct 3, 2012
If it's about resolution I could decrease it, that's not a big deal
Reply
:iconrobbyberto:
RobbyBerto Featured By Owner Oct 3, 2012
Oh, no she works out just fine. :) I just ment that my phone is more text based than iconographic.
Reply
:iconmar-er:
Mar-ER Featured By Owner Sep 23, 2012   Digital Artist
Вуу! Вах *_*
Она моргает и улыбается ^__^
Очень красиво вышло ; )
Reply
:icondemidevil13:
demidevil13 Featured By Owner Sep 23, 2012
Tanks)) Самому понравилось, может как-нибудь еще что-то подобное сделаю)
Reply
:iconmar-er:
Mar-ER Featured By Owner Sep 23, 2012   Digital Artist
Я за ;) Прекрасно получается)
Reply
:icontheartributor:
TheArtributor Featured By Owner Sep 22, 2012  Hobbyist General Artist
Very good. Have you thought about full facial animation?
Reply
:icondemidevil13:
demidevil13 Featured By Owner Sep 23, 2012
No. I like wallpapers with just a little motion. Besides all I can imagine doing is laughing but it would look stupid without sound.
Reply
:icontheartributor:
TheArtributor Featured By Owner Sep 23, 2012  Hobbyist General Artist
True.
Reply
:iconbanshee56:
Banshee56 Featured By Owner Sep 22, 2012  Student General Artist
Gorgeous artwork... but all she seems to do for me is look to the left lol :)
Reply
:icondemidevil13:
demidevil13 Featured By Owner Sep 22, 2012
Thank you! Try to reload page or click on "download image". It works fine in my browser so I can't say what's wrong
Reply
:iconbanshee56:
Banshee56 Featured By Owner Sep 22, 2012  Student General Artist
Will do, but she's still amazing :)
Reply
:iconlorcan0c:
Lorcan0c Featured By Owner Sep 22, 2012  Hobbyist General Artist
Very impressive! :la: Keep up the good work :D
Reply
:icondemidevil13:
demidevil13 Featured By Owner Sep 22, 2012
Thanks! =)
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
September 21, 2012
Image Size
315 KB
Resolution
320×460
Submitted with
Sta.sh
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
5,568
Favourites
181 (who?)
Comments
26
Downloads
282
×